Sidor

tisdag 23 april 2013

Svacka

Som många andra som försöker gå ned i vikt så har jag hamnat i en liten svacka. Jag har stått still på ungefär samma vikt i en månad nu. Ibland känns det som att jag är nöjd, ibland orkar jag bara inte bry mig och ibland vill jag kämpa, kämpa för de sista kilona. Att det ska vara så svårt. Allt jag vill är att ha ett normalt förhållande till mat, inte tänka och planera mat hela tiden, att kroppen inte ska skrika efter mer socker dagen efter jag ätit godis. Jag inser ju att det tyvärr kommer vara en ständig kamp för mig men jag gillar inte tanken.

Vägde mig idag och +1 kilo. Såklart. Slarvade i helgen.



Hur svårt kan det vara att äta mindre och nyttigare?? Jo, jättesvårt. :-(

Bästa tipsen för att komma ur svackan mottages tacksamt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar