Sidor

söndag 7 april 2013

11-års kalas

Idag har vi varit hos min syster på 11-års kalas. Nej, det är inte hon som fyller 11 utan hennes son, barnens kusin. Massa smaskigt hade radats upp, en tårta för varje smak och diet!! Jag provade LCHF-tårta för första gången och det var inte illa alls! 





Efter kalaset blev det träning. Idag blev det ett Medel Styrka Station. Jag brukar vanligtvis gå på Skivstång Intervall på söndagar men det hann jag inte idag eftersom vi var på kalas. Men passet var precis lagom jobbigt! Känns att jag blivit ganska mycket starkare i överkropp och bål de senaste månaderna. Härligt!



Hoppas ni haft en bra dag idag!


1 kommentar:

  1. Jag håller med om att LCHF tårtan var god med alla sina bär och chokladbotten... och Alice är en riktigt söt liten "luring" med glimten i blicken... Kram fr Pappa

    SvaraRadera