Sidor

torsdag 16 maj 2013

Semifinal 2

Jaha, då var det dags igen. Bänkad framför mello såklart! Bäst ikväll är helt klart Lynda Woodruff och hennes GPS med Bonnie Tyler. "Turn around". Haha!


Annars har det varit en jättebra dag! På jobbet har vi haft besök av mina två kollegor som jobbar från annan ort och vi har planerat inför utvecklingen av Truckprogrammet för Windows 8. Kul att ses och det var ett tag sen! Sen har jag även varit modell idag!! Vi delar kontor med ett mediebolag och de ska göra en tidning till kommunen och behövde ta några bilder så jag och en annan kille, Markus, fick agera modeller. Han skrev på ett papper och jag instruerade honom, typ! Haha, får se om jag får se någon bild sen!!

När jag slutade jobbet så längtade jag verkligen ut så jag och ungarna gick till sandlådan en stund. Helt fantastiskt med 25 grader varmt!!



Om ni kollar riktigt noga så kan ni se att Tilda skrivit Pannkaka med grädde
(Pangkaka med grede)

Sen har jag varit på medeljympa idag som omväxling! Riktigt roligt faktiskt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar